semanursjsj randevu alırsanız daha iyi oluyor herzaman her saate boşluk olmuyor ama sabah arayıp gün içine alabilirsiniz yada bir iki saat o neden çok beklememkden dolayı. İlk bebegimde de orda com kez muayne oldum doğuma kadar o dönemde çok çok uygundu fiyatları böyle tanıdığım yok ultrason kağıdı renkli olmadığı için mi yads başka cihazlar daha mı iyi bilemiyorum aldığım hizmete göre evet çok uygun ama güzel