Merhaba 20?.haftadayim yüzünü görmek için erken mi bilmiyorum henüz cinsiyet de netlestirmedi hem renkli ultrasona girmek görmek istiyorum hem renkli çıktı alabilmek yüzünü mümkün olursa varsa bildiğiniz gidebileceğim bir yer yazar mısınız devlet takipli.oldugum.icin muayenelerde bize göstermiyorlar bile ultrason kağıdı da vermiyorlar bende böyle arada ozellere gidiyorum ama gittiğim.ozellerde rnekli yok hemde cinsiyeti bile netlestirwmedim iyi bir yere gitmek.istiyorum çok yüksek fiyatı olmayan 🙏🏻