mom28_
Bu dediklerini aslnda hepsini uyguluyorum yani diät yapip 30 kilo verdigimden beri abur cubur tatli icecek cok nadir tüketirim tek sorunum karbonhidratli beslenmek onada dikkat etmeye calisiyorum yani aslinda gercekten hamile kalmamak icin bi neden yok .. iste nasip ya olucagi varsa olucak bence dikkat etmemize ragmen olmamasi biraz koymuyor degil..