Anonym666 Selam kizlar, Daha öncesinde 3 asilama denedim negativ. Bu ilk tüp bebek tedavimdi, 4 embriyor birden konulmasina ragmen yine olmadi 😞
mom28_ Anonym666 3 klomen 3 aşılama negatifti benimde ilk tüp bebek denemem hersey cok iyiyken 5ab kalite çift embriyo transferi yapılmıstı yine negatif oldu sebepsizce hemde ikinci sefer tuttu şükür ilki tutmayabiliyor hersey olumluyken bile geride embriyolarınız var mı
Bhar34 Anonym666 canim benimde emriyom kaliteliydi ilk denemem tutmadi sebepsiz ilk denemede tutmuyor cogunlik sanş ilk deneme tutanlarin
edayldrm210 Anonym666 zorlu yollardan geçiyorsun çok iyi anlıyorum seni bende çok şey yaşadım ki 4 kez tüp bebek geçirdim bir kez kürtaj oldum yavrum gelişmedi karnımda onu. Psikolojisi beni darma duman etti oturdum doktorun karşısında ağladım çaresizlikten kaç kez hemde o ameliyat masasına kaç kere yatıp kalktım ama sabrımı şükrümü bırakmadım. Rabbim bazen bir kapıyı kapatıyor ama nice yollar açıyor insana şuan hamileyim hemde ikizlere Allah’ım bu yoldaki herkesin yardımcısı olsun hem maddi hem manevi. Rabbim seninde kucağını doldursun benim sana en güzel duam bu olsun. Sabrını şükrünü bırakma Rabbim seni bırakmaz 🌺
regaipmucizem Anonym666 Yumurta toplama işleminden sonra mı yapıldı transferini yoksa 1 2 ay rahmi dinlendirmek için bekledi mi doktorunuz ve sebep neydi 4 embriyo transferini ilk defa duyuyorum genelde 2 tane yaparlar onuda isteyerek yapmazlar sadece başarı oranını arttırmak için yaş ve tüp bebek deneme sayısına göre yaparlar
Anonym666 mom28_ mallesef yok 4 embriyom vardi 4. günde hepsini kullandi doktor hicbirini dondurmadi.. malleseef ilk tüp bebek sürecimdede dogal yollardan hamile kalamicagimi ögrendim. yani benim yumurtam her ay her kadinda oldugu gibi olusuyor catliyor ama catladiktan sonra spermi iceri kabul etmiyormus oyuzden tekrar ayni sürece baslamam lazim … siz nekadar ara verdikten sonra basladiniz?
Anonym666 Bhar34 peki tekrar denedinizmi? Benim umudum hic kalmadi bi tarafdan yani eskiden en kötü tüp bebekle hamile kalirim kafasindaydim ama meger oda tutmayabiliyormus ..
mom28_ Anonym666 donmuş embriyom vardı 2 regl sonra tekrar transfer oldum yeniden yumurta toplayacaksınız siz yine aynı şekilde hemen başlıyor doktor siz isteyince inşallah bu sefer olumlu sonuclanır bu sürecte günde 2-3 litre su 1 saat yürüyüş ceviz incir beslenmenize dikkat ederek destek olabilirsiniz takviyelerinizi kullanın omega 3 agırlıklı zeytinyağ ana yagınız olsun
08061999 Anonym666 neden oyle yaptilar ki 2 birden koysalardi 2 de sonraki denemeye koysalardi genelde ilkte tutmuyor cunku allahim nasip etsin insallah
Bhar34 Anonym666 2 ay sonra deniycem umudunu kaybetme canim ikinci olucak insallah 2 ay icinde de ilaclarin yaptigim kilo odemi atamaya caliscam sporla
Anonym666 edayldrm210 Bu güzel düsüncen ve niyetin icin Allah razi olsun.. 3 asilama ve 1 tüp bebek hic gebelik olusmamasi gercekten cok zor duygusal olarak… ama pes etmeyi düsünmüyorum senin gibi insAllah tekrar tekrar cabalamaya gücüm olur… Rabbim sag saglim kavustursun seni bebislerine, Allah razi olsun tekrardan.
edayldrm210 Anonym666 Allah senden de razı olsun inşallah en kısa zamanda rabbim sana da bu duyguyu tattırsın. 🌺💙
Anonym666 mom28_ bu dediklerini uyguladim ve uygulamayada devam edicem belki bi mucize olur da gerek kalmaz diye.. bakalim hayirlisi. tekrar yumurta alinma islemi olucak o biraz moral bozuyor yokca sifirdan baslamak sorun degil aslinda..
mom28_ Anonym666 evet o kısım biraz uğraştırıcı stresli haklısınız rabbim kolaylık versin ne kadar çok ve kaliteli yumurta olursa daha iyi o yüzden yumurta için kalitesini artıran şeyleri araştırıp kullanın yinede faydası olur
Anonym666 mom28_ sagolun, aslinda zaten cok sagliksiz beslenen biri degildim ama daha cok dikkat etmeye caliscam tabi…
Anonym666 Bhar34 bende suanlik öyle düsünüyorum ister istemez kilo aldim bu dönemde suan bir ay kafami dagitip aldigim kilolari vermek ve saglikli beslenmek. senide görüyordum postlarda ttakip ediyorudum insallah ikinci denemede positivi görürüz
asiyecoskunnn Sakın umut kaybetme canım benim 10 yıl santa 4 tüp bebek ile ikizlerim oldu onlar 1,5 yaşındayken 2 aylık hamile olduğumu öğrendiğim çok şaşırdım hersey vakti zamanı var insallah umudunu kaybetme
Anonym666 asiyecoskunnn masAllah rabbimin mucizesi iste.. Doktoruma göre benimde bi mucizeye ihtiyacim olucak dogal yollarla. Nasip kismet ama umudumu kesmeeye calisiyorum
Bhar34 Anonym666 evet canim en dogrusu bu bayramdan sonra tekrardan dene insallah Allahim bizimde yuzumu guldurur 🌸