semanur_1008 merhaba tabii ilk birkaç yıl zordur ancak ben de biraz güzelliklerinden bahsedeyim benim kardeşlerimin arasında 14 ay var bir kız bir erkek ama bebeklikten itibaren hep birbirleriyle oynadılar oyaladılar birbirlerini çocuklukları öyle geçti, tek çocuk olunca anne sıkıldım oynayalım anne parka gidelim vs oyalamak daha zor olabiliyor daha geçen birinden duydum tekken zordu oyalamak iki olunca daha rahat ettim diye, bir de biz evde kalabalıktık babaannem vardı ben ortaokuldaydım görece büyüktüm başlarında durmak yedirmek uyutmak gerektiğinde yardım ederdik ailecek çok zorluk yaşamadık şimdi 18 19 oldular birbirlerine yoldaşlar, korur kollarlar aralarındaki bağ çok güçlü. İlk zamanlar zor olsada ilerde iki tane birden yetişmiş evladınız olacak inşallah ☺️🙏 Annem erkek kardeşimin olacağını öğrendiğinde 4 aylıkta sütten kesmişti kızkardeşimi, ayrıca folik asitin hamileliği kolaylaştırdığını benim doktorum da söyledi keza kullanmaya başladıktan 3 hafta sonra hamileliğimi öğrendim.