dilaragecekoray bir bebeğimi 6 haftalıkkem evde düşürdüm önce şeffaf ve damarlı kese düştü sonra 4 gün kanamam oldu. İlk iki gün regli sancısı gibi sancıö vardı. İkinci bebeğimin kalbi durmuştı biz 9 haftalıkken fark ettik bebek 6 haftalıkken ölmüştü özelde kürtaj oldum. Anestezi ile yapıldı. Önce alttan fitil atıldı 20-25 dk snra da ameliyathanede anestezi ile kürtaj yapıldı. Kürtajdan snra 2 gün kanamam oldu. Öyle ağrım sancım olmadı. Ama psikolojik yıpranıyosunuz ister istemez. Doktorum sonrasında adetim düzene girsin diye adet düzenleyici verdi.