Öncelikle geçmiş olsun Rabbim öbür dünyada kavuştursun evladınızla bu yoldan geçmiş biri olarak bende düşmemesi için o fitilden kullanıyordum 1 ay karnımda ölü kalmıştı ikizlerim,ben maddiyattan kaynaklı devlet hastanesinde olmuştum kürtajımı öncesinde ilaç vermişlerdi düşüğü başlatmak için adet sancısı gibiydi kürtaj esnasında bana anestezi uygulanmadı her hastanede uygulanmıyor canlı yapılmıştı çok acı verici olmuştu o yüzden imkanların el veriyorsa özelde kürtaj olsan senin adına daha iyi olur yada anestezi uygulanan bir devlet hastanesinde