cagloss ne kusuru 🥰 bizde çok takmıştık doğum boy ölçüsüne ailem arkadaşlarım hayır ya yanlış ölçmüşlerdir imkansız sizin çocuk 47 cm doğama filan diyorlardı onların şaşkınlığı bile beni üzüyordu kız kardeşim ölçtü bide 10 günlüktü 1 cm fazlası çıktı 48 oda normaldi sonra bi anda bir uzadı kg alımı da boy uzaması da hızlı oldu sizde takmayın hiç güzel beslenin bebişe güzel vitamin gitsin gerisi genetik kesinlikle