cagloss yorumu görünce yazmak istedim Benm boy 1.65 elim 1.93 ama bizim ilk çocuğumuzda bizden kısa olanların çocuğundan bile kısa doğdu çok takmıştım 52 53 54 cm lerde doğurdu arkadaşlarım, bizim erkek bebek olduğu halde 47 cm doğdu ama genetik faktörler doğduktan sonra gösterdi kendini bebeklik dönemi çok hızlı uzadı hep normalin bi tık üstünde persentili oldj hiç küçük bi çocuk olmadı şu an 3 yaşında boy kg gayet iyi ama her yaş döneminde böyleydi o yüzden eminşmki sizin bebiş de doğduktan sonra uzaması hızlı olacaktır diye düşündüm yazmak istedim takmayın hiç diye 😇