GirlandBoy_Mom Meriveannesi çişli bezi 3 -4 kaka da yaparsa 1 de öyle ama hergün yapmıyor 2 günde bir 3 günde bir
Havin49_ Meriveannesi yani 3-4 olması lazım büyğdğkçe yenidoğan gibi çok çiş kaka yapmıyorlar benim oğlum 2 yaşına girecek çok bez değiştiriyorum çünkü gelip gidip soğuk çay meyve suyu içmek istiyor 😀
Meriveannesi GirlandBoy_Mom iyi ohh maşallah benimkide öyle bacım aklıma takıldı az mı diye sorayım dedim
dilaradoyan Meriveannesi bu aylarda artık normal. Zaten bezinden anlarsınız idrar renginde koyuluk yoksa her şey yolundadır ☺️
GirlandBoy_Mom Meriveannesi bu aylarda çok normal kuzum artık büyüyorlar sadece renginde kokusunda sıkıntı olmasın yeter
Deleted33000 Meriveannesi geçen bebeğim 4 gün kaka yapmadı resmen başını bekledim yapsın diye o yapınca ben rahatladım bana noluyosa😂😂
Meriveannesi Deleted33000 herşey olur canım kafamız takılıyor canımız sıkılıyor her ne kadar takılmak istemesekte Yavrularımz hep iyi sağlikli olsunlar Allah’ım Ömrümüz yettiğince Koruyalım kolaylıkla Âmin🤲🤲
Deleted33000 Meriveannesi bebeğim sabahtan beri atesleniyor düşüyor yeniden çıkıyor acile götürdüm serum yaptılar biraz iyiydi şimdi yine yüksek ilaç veiyorum geri çıkarıyor yutmuyo delirecegim
GirlandBoy_Mom Deleted33000 geçmiş olsun canım ilaç verip peşine su versen direk belki yutma şansı olur bide ateş düşürücü bi fitil var belki vardır elinde o direk düşürüyor ateşi haberin olsun
Meriveannesi Deleted33000 oyyy çok geçmişler olsun bacım ilacı içmiyor mu ağzını aç yani öyle ver birde pamuk ıslat dirseğine koltuk altına ve ayak tabanı ben öyle yapmıştım canım😊
Deleted33000 GirlandBoy_Mom aldırdım canım teşekkür ederim o hiç aklıma gelmemişti şimdi tekrar yıkadım yarım da fitil yaptim uyuyor inşallah düşer ateşi