Akseec haklısın canım. Kesinlikle katılıyorum. 36 yaşıma girecegim bende. Aşılamadansa direkt tüp bebek denemeyi düşünüyorum temmuz ağustos gibi. E2 yumurta kalitesi demekmiymiş 🙈 bakalım bende reglimin ya da 3. Günü hormonlara baktıracaktım bende kalitesiz mi acaba diyordum kendim için rezervde de döngüde de sorun yoktu. Şu sebepsiz infertilite çok can sıkıcı gerćekten.
İnositol nedir ? Doktoruma sorayım bende.