Akseec gkcalyaa kanı iyice belirginleşirse vereceğim yalancı pozitiften çok korkuyorum diğer markalarda çok gördüm🥹 çok teşekkür ederim🙏🏻 siz test yaptınız mı?
Akseec atikeaba evet pembelik vardı bende ondan ümitlendim açıkcası gerçekte baya net görünüyor. İnşallah senin de pozitif çıkar testin çok teşekkür ederim 🤲🏻♥️
Akseec NovaVina_ ay bende ümitlenmek istemiyorum ama istemsizce heyecanlanıyo insan inşallah vardır çok teşekkür ederim 🥹🤲🏻♥️
NovaVina_ Akseec 19 martta benimki 🙈 ya o kadar çok negatif gördüm ki korkuyorum. İğne iğne batma oluyor sadece ara sıra. Regli belirtim de yok. Gebelik belirtisi de. Gerçi gebelik belirtisini de hiç yaşamadım nasıl bir şey bilmiyorum 🤣
Akseec gkcalyaa yumurtlama ne zaman oldu benim 11. Gün pik 12 de çatlama gördüm 2 (pik)-3 (çatlama) nisan tarihlerine denk geliyor
Akseec NovaVina_ bende de kasık ağrısından başka bişey yok o da yumurtlamadan beri var zaten, göğüs uçlarımda hassasiyet var biraz o kadar bende hiç gebe kalmadığım için gebelikte belirti nasıl olur bilmiyorum 🤭😂
Akseec NovaVina_ bi de uyku var bende ,sabahlarım normalde erkenden uyumaya başladım gün içinde de dayanamayıp uyuyorum