realist3560 3,4 gün kanama oldu. Pazar günüydü acile gittik hemen kesilmeyince müdahale ettiler. Haplarımı iğnelerimi olmaya başlayınca kahverengi leke 2 hafta devam etti hep belki 3 hafta devam etmiştir. Oda plasenta duvarım aşağıda olduğu için yani eşi aşağıda olduğu için şuanlık birşey yok. Allah’a şükür. Hastaneye gittiğimde yazarım. Bakalım ne gibi gelişmeler olmuş ☺️