realist3560
18+3 günlük Hamileyim. Ve bundan 3,4 hafta önce doktor kontrolündeyken bebeğin eşi aşağıda dendi. Bunu denmeden önce. 3,4 günlük kanamam ardından müdahale sonucu geçti.
İlaç olarak parol verdiler. Kasık ağrısını kessin diye. Progestan verdiler. Sabah akşam.
Birde iğnesini verdiler. Ben 2 günde bir yaptırdım.
Magnezyum hapı ve Vitamin verdiler.
Daha dün bitti. Progestanım 2 kutu bitirdim. Resmen ve Allah’a şükür şuan Ne kahverengi lekelenme var ne kanama. Daha doktora gitmedim. Kontrole
Ama Hep uzandım. Ağırlık kaldırmadım. Bacaklar hep uzatılcak pozisyondaydı. Su içtim bol bol. Doğal beslendim. Yoğurttan tut. Sütüne kadar.
İlişki kesinlikle yasak. Özel bölgene yani bikini bölgene ağda kesinlikle yasak. Jilet veriyorlar.
Ve Bol Bol Allah’a dua 🤲🏻 Rabbim inşallah geçer