Ssmerve o haftalar da ben de de başlamıştı eşime vasiyet bile verdim neler neler kurdum 1 hafta ağladım hep 🤣 sanırım hormonlardan dolayı oluyor böyle. Artık ölüm korkum yok geçti ama doğum korkum var normal istiyordum baz geçtim 2 gündür Sezeryan olcam diyorum kafam çorba 😁😁