Ssmerve amin inşallah evet şimdilik normal diye ilerliyoruz bir sıkıntımız yok Pazartesi 40+0 oluyor kontrol var bakalım doktor ne diyecek az önce aradım yarın geleyim suni sancıyla başlatalım doğumu ben artık stres yapıyorum dedim Pazartesi’yi bekleyelim dedi 😁peki dedim kapattım 😬