yaggmurt merhaba daha önce temmuzda doğum yapmış biri olarak cevap vermek istedim oğlum temmuz7 de doğdu ve allah nasip ederse şuan hamileyim oda temmuzda doğacak
Oğlum yeni doğan takımlarını giydi ama 1 hafta bilemedin 2 hafta daha sonra 15 gün yoğun bakımda kaldı çıktığında yenidoğan zıbınlarının hepsi küçülmüştü bu yüzden bence kesinlikle ayaksız tercih edim çümlü 1 aylık olana kadar yenidoğan üstleri olmadı daha sonra yazlık üstler alın kısa tulumlar mesela şortlu takımşar bir kaç tane olsun müslim kullanıyorsunuz bol bol müslim olsun kışa hazırlık olarakta 6-9 da in mevsimlik 9-12 de tam kışlık alabilirsiniz ben öyle giydirmiştim