Keziban yaggmurt sadece zıbın aldım reyonlara güzel güzel tulumların falan gelmesini bekliyorum Allah nasip ederse bir kızım olacak o yüzden şu anlık beklemedeyim çok bir şey almadım zaten üçüncü evladım olduğu için diğer eşyaların çoğu var
melisa_dfj yaggmurt 2 hastane çıkışı ve 7 zıbın 2 battaniye 3 müslim örtü bide 4-5 takım alt üst aldım bende yeni şeylerin gelmesini bekliyorum bide yazın doğucağı için ferah şeyler arıyorum bende
dgngr yaggmurt Fotoğraflar haricinde 11 tane zıbın (4 tanesi yenidoğan, diğeri 6 aya kadar karışık), 1 tane yenidoğan tulum, 2 tane hastane çıkışı seti, 2 tane 0-3 ay takım var. Bebek arabasıyla puset eksik. Şimdiye kadar ortalama 25.000 TL harcadık.
beautiful_ yaggmurt 23+5 olarak cinsiyetimiz %90 dedi diye doktor tam olarak kıyafet ve diğer ürünler almadım Beşik Pusett Puset örtüsü Sleepy ıslak mendil Anne Bebek bakım çantası Keçe organizer 5li müslin örtü 1 tane 0-3 ay 2 tane 3-6 ay patiksiz tulum aldım 7li ağız mendili Kendime korse aldım Şuanlık bunları aldım
yaggmurt Keziban benim ilk o yüzden büyük olan eşyaları aldım ama küçüklerde de neler almalıyım bilemedim
yaggmurt melisa_dfj ben ilk öğrendimde heyecandan zıbın falan hep aldım birde aileler de almış o yüzden bekliyorum ama herkes çok alma giydiremezsin dedikleri için alsam mı bilmiyorum geri kalanlarını
melisa_dfj yaggmurt yok canım alma bende alan olmadığı için alıyorum bana da hep çok alma diyorlar dikkat etmeye çalışıyorum bende bide ben ilk 3 aya kadar alıcam doğduktan sınra hızla büyüdükleri için denetip almak istiyorum 3 aydan sonrasını
damlasv dgngr aldıklarınıza bakarken bitmiyor bunlar dedim ve 25.000 tlye şok oldum yeni doğan alışverişim odası hariç 150 bin tuttu odasıyla 200 bine geldi çok ekonomik olmuş helal olsun
yaggmurt melisa_dfj göğüs pompası biberon almak istiyorum ona da gerek yok emer dedikleri için bekliyorum ama çok kararsızım bu konuda
melisa_dfj yaggmurt hayır onları al ya emmezse her ihtimale karşı onların bulunması lazım bence ben daha almadım ama alıcam
sarumervee yaggmurt göğüs pompasını bende alacaktım ama çoğu kişi alma şuan doğumdan sonra lazım olursa al belki gerek kalmayacak dediler kafama yattı
annakarenina Haftadayız her şeyini aldım. Kıyafetlerini yıkayıp ütüledim. Yenidoğan çok almadım. Genelde 1-3 ay olana ağırlık verdim. Çünkü tombul bir bebek olursa yenidoğan kıyafetlerini 1 hafta filan giyer diye düşündüm. 1 5li hastane çıkışı. İsimli vintage Müslin tulum yaptırdım.2 tane beyaz kısa kollu zıbın. 2 tane uzun kollu zıbın 1 şortlu takım aldım yenidoğan.
yaggmurt annakarenina yıkayıp yerleştirmek için erken değil mi ya ben hazirana doğru yaparım diye düşünmüştüm