Ezgikl Ymrszn ne zamandır deniyorsunuz. Bu ay başladık bizde sabırsızlıkla bekliyorum ama hemen olmayabilir de. Umarım bi daha ki sefere herşey güzel gider moralinizi bozmayın 🙏🏼
Ymrszn Ezgikl ilk deneme aslında 🙈 ama yine de çok heyecanlı bir süreç tabii. Umarım herkesin en erken sürede istediği olur😊🙏
Cansu34 Merhaba hanımlar az önce aranıza katıldım Regl iki gün geçmişti , testim silik çıktı. Üçüncü gün yaptığımda daha belirgin çıkınca hastaneye kan vermeye gittim. 20.9 çıktı beta. Hamilelik için 25 i kabul ediyoruz dendi. Ertesi sabah yaptığımda test daha da koyulaştı ki testi tekrarlamayacağım. Regl olmazsan haftaya gel dendi Sizce ben sevinmeliyim yoksa kimyasal olur die endişe mi yaşamalıyım İçimi bozmak istemiyorum
Cagladevecioglu Adkut canım benım 4.3 tü suan 10. Haftaya giricem nasipse iki gunde bir git kan ver artiyomu diye bak insallah hayirlisi olur canm