Mara1 bununla ilgili bende post açtım hatta ama 4500 ile normal doğuranda olmuş. Yanılma payı olup 4 kg üstü denilen ve doğum sonra 4kg altında doğanda olmuş. Kasılmalarım olsa da aktif sancım yok. Açılma için doktor bir şey demedi çünkü ilk defa muayene olmuştum ve çok utanmıştım bu konuyla ilgili çekindiğimi de söylemiştim bu yüzden sadece çatı olarak uygun görünüyorsun defi sadece