Sewo Aslında şimdiye kadar hiçbişey yoktu 2 hafta önce kanamam oldu doktora gittik rahim ağzın kısalmış bebek kendini ittiriyor dedi doktor. Doğumu durdurduk çok şükür. 70 sancıya kadar çıktı o zaman nstde. Ara ara yine ittiriyor kendini hissediyorum. Ciğer geliştirici vuruldum iki doz doktor tutabildiğimiz kadar tutacağız dedi. Tamamen yatmana gerek yok ama ayakta çok kalma çok yorma kendini dedi doktor. Benimde tek duam en azından 2 kilo olmadan doğmasın diyorum ama bakalım kısmet. Şuan tam 31+0 1600 gram bakalım artık hayırlısı.. sizin ne zamandır var rahim ağzı kısalığınız?