kuzeyinannesi__ kızlar benim kese bebek var ama iki haftadır bebek büyümüyor 8+2 deyim geçen haftada 6 hafta çıktı bu haftada aynı crl 0.33 cm den 0.47 ye çıkmış ancak kalp atışı ses yok ama atım görüyorum dedi bi doktor, bi doktor kürtaj dedi yaşayan var mı
blnmyld Ayse_3065 sanki yolk sacı dediği gibi bende ilk gittiğimde 5 haftalıktı böyle görünüyordu kesem inşallah herşey yoluna girer çiçeğim Allahtan doktoru dinlememişsin 🌸🥹
Ayse_3065 blnmyld evet canım napayım benimde bir umut işte.rabbim tüm isteyen kadınlara sağlıklı gebelik nasip etsin
Ayse_3065 orhismommmmmm inşallah canım 8. Haftaya girdim daha yeni yolka benzer bişey görüldü.insallah bebek oluşur sağlıklı bir sekilde
htan Ayse_3065 aynı şeyi ben de yaşadım ve beklemek istedim doktorum da zaten kendiliğinden de düşünün gerçekleşebileceğini beklemekte bir sorun olmayacağını söyledi ve bekledik gerçekten oluşmadı çünkü pıhtılaşma sorunum varmış ve yolk kesesi de yoktu Ama ne olursa olsun beklemeyi tercih ettim oluşursa diye. Pişman değilim öteki türlü olsaydı hep aklımda kalacaktı doktorun da temizlemişti kanaman ağrın olursa gel alırız diye.9 haftadaydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam o zaman kürtaj oldum. Sizin yolk kesesi de gözükmüş oluşur Allah’ın izniyle geç döllenme olmuş olabilir inşallah hayırlı haberler alırsınız
Ayse_3065 htan çok geçmiş olsun 🤲🏻evet beklemek istedim.belki sonuç aynı olacak ama aklımda şüphe kalmasın diye nasip herşey bilmiyorum inşallah sağlıklı olur tum gebelikler❤️