Arkadaşlar dün post açmıştım normalde doktorum bugün kürtaj yapacaktı.ama ben beklemeyi tercih ettim.bugun başka bir doktora gittim.ultrasonla baktı sanki yolk kesesi oluşmuş dedi.doktorunun ne acelesi var bekleyelim salı gününe kadar hiçbir zararı yok belli mi olur dedi belki bebek oluşur.olusmasa da en azından için rahat olur dedi