nilruhu Kızlar bugün dpo10. Ve 2 3 gündür bel ağrım ve akıntım var. Bu sabahki testim ne varım diyor ne yokum🥹 test yapmamı bekleyen arkadaşlarımda vardı, yaptımmm🥲 
minosannecik_2minis nilruhu ya benimde böyle adete normale göre 2 gün vardı sabah ilk idrarla yaptım böyle çıktı sonra tamamen kayboldu ilk defa yaşadım böyle bişey
nilruhu Mamiko_2020 aslında yarın değil diğer gün tekrarlamak istiyorum 🥹 varsa garanti olsun daha net çıksın diye ama umutlanmakta istemiyorummm.
minosannecik_2minis nilruhu hayırlısı olsun çiçeğim inşallah olur diyelim 😊 ben adet olucam gibi bugün
nilruhu kasifdora gün aşırı takip edeceğim. Gerçek bir çizgiyse yarından sonra mutlaka koyulaşır. İnşallah koyulaşır 🥹🙏🏼
nilruhu nurssy 5 ay önce 16 haftalık kaybettim. Geçen ay kimyasal oldu. Artık o kadar hassasım ki bu konuda. Sağlıkla nasip olursa ilaç gibi gelecek ❤️🩹🙏🏼🙏🏼🙏🏼
nilruhu hunerg gebelik varsa ovülasyonda pike yada pike yakın çıkıyormuş ben hiç denemedim ama seninde pike yakın görünüyor