Özel klinik doktor takipliyim herkes devlette de kaydın olsun dediği için yaşadığım ilçede bugün ilk defa doktora gittim nst hiç çekilmemişti çekmek istedi sonra birden sancın çıktı seni sevk etmemiz lazım dediler bebeğim biraz önden gittiği için risk alamayacaklarını söylediler kabul etmedim sevki ve kendi doktorumu aradım imza atıp çıktım kendi doktorum alttan muayene etti rahim ağzı kapalı dedi birdaha nst çekti ve orda düşük sancı çıktı. Eve gönderdi ama suan çok korkuyorum tedirginim bu erken doğacak anlamına mı geliyo bilmiyorum başına böyle bişey gelen var mı