momof3 Sanirim yanlislik oldu ben size bir sey soylemedim. Benim bahsettigim iki test yani detayli da organlarla ilgili anomalileri tespit edebiliyorlar. Anne karninda olmasa da cocuk cerrahisi olan bir yer de dogum yapmak gerekiyor ki dogar dogmaz Mudahale edebilsinler diyeydi. 2. Amniyosentez, benim bebegimin midesi gorulmuyor ve ufakti ve bir de ufak bir damarla ilgili doktorlarin minor anomali dedikleri bir sikinti daha goruldu. Iki kucuk anomalinin gorulmesi down (bence iclerinde en masumu) gibi kromozom hastaliklarini isaret ettigi icin yaptirdim amniyosentezi. Iyi ki yaptirmisim tabiki aldirmayacaktim ama sonuclarina da hazirlikli olacaktim. Down sendromlu cocugu dunyaya getirmek mesele degil, baska kromozom hastaliklari var dogar dogmaz ameliyat gerektiren yaptirmayip dogumdan 1 saat sonra bebeğini kaybeden insanlar var o zaman da allah verdi allah aldı diyemem yani önlem almam lazım diye düşündüm. Yanlış anlamayın herkesin fikrine saygım var bu tamamen benim bakış açım.