Merlot evet hamilelik süresince tamamen kendinizden bağımsız olarak bu riskleri de yaşayabilirsiniz ama diğeri sizin onayınızla olan bi işlem. İkisi çok farklı şeyler.ikisini Nasıl kıyaslıyorsunuz anlamadım. Eğer dediğiniz gibi, ambiyosentez sonucunda, müdahale edebilecekleri bir sorun görülseydi, herkese uygularlardı değil mi? Doktorum bu konuda beni çok güzel aydınlattı. Nedir, ne değildir gayet biliyorum ben... kendimi de, başkalarını da korkutmak değil amacım. Çok Yakınımda bir çok olaya şahit oldum. Çocuk değiliz hiç birimiz. Risklerini bilerek gireceksiniz zaten bu operasyona. İnsanlar, ilk kez benden duymadı yani bu işlemin risklerini. Sizin operasyonunuz başarılı geçmiş olabilir ki bu çok normal. Ama, bir de madalyonun diğer yüzü var. O kısmı görmezden gelmek, risklerini ortadan kaldırmaz. ben, down sendromu açısından, tanı koymak adına yazdım yorumumu. Down tedavisi olmayan bir sendrom. ve bana göre, doğacak bir çocuk için, sırf bilmek uğruna, bu riski almak çok mantıksız. Bu benim görüşüm. Benim düşüncem.