Elisa0110 yalancı sancı ıste dogum yakın oluyo duzensız agrılar cıktı nst de bende ama bebek kanalda gelecegı yok dedı doktor hatta catı muaynesı yaptı kanaman gelecek korkma dedı dogum yapman gerek dedı erken ama sezaryen ıstemıyorum bakacak kımsem yok kılomda var alt karnım ustune dusuyo dıye normal doguma hazırlanıyoduk doktorumla bebegın kılosu 2 hafta onden gttıgı ıcın normal yapamam eger 1 hafta ıcınde dogmazsa senı rıske atamam dedı yırtılma olur dedı kanamada gelmedı bende aksıne agrılarım vardı agrılarım durdu 😅😅😅 vajınana baskı oluyo mu yururken falan sankı cıkacak gıbı oluyo mu ayakta durunca falan ıste