@gizemmmm__ ilk doğumum da 7 cm açılmayla gittim ağrı sancı hiç birşey yok bende sadece sol kalçamdan huzursuz oldum iğne batması gıbı bişey oluyordu eşim gidelim bir baksınlar dedi gittiğim gibi yatışım yapıldı şok olduk ağrısız sancısız kızımı doğurdum ikinci de sabah uyandığımda belimden makatıma baskı hissediyordum kontrol günümdü yani doktorun bana doğum tarihi verdiği gündü doktorum ben seni doğuma beklıyordum sen gayet iyisin şimdi git cuma gel sana yatış yapalım dedi ben söylemesem eve gönderiyor beni 😄 dedim belimden baskı hissediyorum bir bakarmısınız açılma var mı dedim bi baktı 5 cm hemen yatış dedi ağrım sancım yok gene açılma hızlı ilerledi ağrısız sancısız gene doğurdum yavrumu üçüncüde dikişim yırtılmam olmadı ama büyük travma bıraktı resmen bende bebeğin başının çıkmasını çıkmasını sonra balon gıbı içimden süzülüp çıkmasını hatta pilezantanın çıkmasını Bile hissettim diğerlerinde çekmediğimi bu bebeğim misliyle çektirdi valla 😄