Merhaba hanımlar pazartesi günü post açmıştım bende şeffaf sümüksü yoğun bişey geldi diyerek ve o gün akşam 7 de yatışım yapıldı kendimi iyi hissediyordum ama içimde bi his vardı acaba bu gerçekten nişan mi hastane gitmeli miyim 3 cm açılmam vardı zaten akşam 5 de hastaneyi arayip doktorumla görüştüm durumu anlattım gel bi muayene edelim seni dedi kızlarımı anneme bırakıp eşimle gittik 4 cm olmuş acılmam yatış yapalım dedi nst de sancılar çıktı ebe sürekli alttan baktı açılman ilerliyor ama bebeğin başı geride biraz dedi bende evet başı büyük ve suyunun fazla olduğunu ebeye söyledim suyumu patlattı bu sefer rahim ağzını yumuşatmak için boş serum takacağını söyledi 1toz suni verdi daha sonra ağrıları hissetmeyince 2 toz suni verdi bende gene tık yok 😄 3cu toz suniyi de verince ağrılarım artmaya başladı 6 saat suni sancı çektim açılmam 8 oldu ama baş hala geride olduğu için doğum bir türlü başlayamadı ebe ağrın geldiğinde ıkın bakalım başı gelecek mi ona göre doktorunu arayıp çağıracağım dedi doktorumu aradı durumu anlattı doktorum geldı ama ben bu süre zarfında inanılmaz sancılar ağrılar çektim 2 normal doğumum önceden vardı evet ama sancısız ağrısız doğum olmuştu kolay bir şekilde artık ağrılara dayanamayıp başı gelmiyorsa sezeryana alın dayanamıyorum artık dediğimi hatırlıyorum doktorum geldi 10 dk içinde doğurdum dikişsiz yırtıksız doğumum oldu oradakiler beni tebrik etti maşallah kolay oldu doğumun çok güzeldi diyerek hepsini oracıktı boğazım geldi 😅 onlar kolay oldu dıyor ben bu çok zor oldu Allahım çok zordu diyorum 🙈 39+4 de 3 cü meleğimi kucağıma aldım elhamdülillah şuan evimizdeyiz dikişim ve yırtılmam olmadığı için çok rahatım evdekilerle ilgilenebiliyorum 😇 benim hikayemde böyle bitti kızlar doğum yapacak olanlara kolay doğumlar diliyorum Rabbim kimsenin kuçağını boş bırakmasın 🤲