HK2067 sedabldk bende ilk üç ay geçmeyen öksürük çektim, en son kozalak özü ile rahatladım, bende sinüzit var, geniz akıntısı ile birleşti kozalak özü içince geniz akıntısını da rahatlatıyor ve kolay çıkmasını sağlıyor.
sarilale123 sedabldk İnşallah şifa olsun suyu kaynatın,altını kapatınca, içine bir çay kaşığı zencefil koyun bir tık ılıdığında balı koyun bu şekilde yaptım ben demleme usulü