Nursemomm arkadaşım atlama hemen! Hemşireysen hastanede yap mesleğini.! Kendi doğum doktorum izin verdikten sonra sana sormaya gerek yok sanırım..!
İçin arkadaşım hele dur bi tanede ben yakayım😂
Sinir bozucusunuz böyle yaparak insanların vicdanını okşamaya çalışıyosunuz. Bu iyi bişey evet ama herkez bırakamıyor işte napalım iradesiz insanlarız biz. Oldumu bu cevabımada bir bravo isterim. Tşkler🤪