Nursemomm valla sigara tabiki sağlıklı değil asla kullanılmaması gerekir. Bunda hem fikirizde . Kafası 4 hafta önde gidip te doktoru normal doğuma engel değil demesine rağmen kalkıp riske atma sezeryan ol diye ameliyata sevk eden de sensin . Sigaradan alınan nikotin zararlı da ameliyatta alınan narkoz zararlı değil mi ? Kendinizle çelişmeyin.
Bi şey ya zararlıdır ya zararlı değildir . Hemşiresin sanırım hemşire olman doktor gibi konuşacağın anlamına gelmiyor. Ben sigarayı içmiyorum ama dediğin gibi psikolokik destek vs herşeyi denedim hiç biri bir cacık yapmıyor. Hamilelikten önce bile anksiyetem var diye yapmadılar .