Esraysr16 evet yaptım ama kötü bir lohusalık süreci yaşıyorum maalesef şiddetli baş ağrısı omurilik ağrısı çekiyorum benim gibi olan anneler var mı bilmiyorum ama bütün yaşantım durmuş durumda bebeğime bakamıyorum bile doktorum normal olduğunu söyledi ama böyle bir acı böyle bir ağrı yok yani kötü bir durum rabbim hiç bir annein başına vermesin