ysmnvrl gerigeldik Bende 34+4 üm şuan benim ikizlerim olucak bana da 27 Nisana gün verdiler 36+1 oluyor
thegirlinahood 39+4 de biz kavuştuk pazartesi günü cok şükür 🥰 darısı tüm bekleyenlere sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu insallah.
smnkl Doğuma gidiyorum şimdi spinal sezeryan olucam lütfen dua edermisiniz çok güzel geçsin çok korkuyorum 😭😓
smnkl Hepimiz sağlıklı mutlu şekilde kavuşalım yavrularımıza kavuşanlara da Allah sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah arkadaşlar🤍
Esraysr16 maco61 maco61 korkma kavusucaksın öyle düşün bende çok korkuyorum sana bişey diyemiyorum o yüzden benim normal bide daha korkunc geliyor bana atlatamadım korkumu napıcam bilmiyorum