bebek135 ayni sekilde bende bundan cok korkuyorum. Oglum suan cok kucuk bu kadar idrak edemiyo suan ama her kedi kopek gorudugunde gidip sevmek istiyo canini acitacaginin farkinda degil suan tuylerimi tutmaya calisiyo sonra kendim elimle sevip gostermeye calisiuorum. Bi cocuk gordugunde direk sariliyo mesela. Umarim boyle devam eder. Bizler bu kadar hassas davranip yetistirmeye calisirken disardan zarar gormemesini nasil engellicez hic bilmiyorum. Bazi anneler yeni nesil annelere cok kati diyolar mesela. Ya ben kendi cocugumu ben varken bile parka goturdugum zaman korkuyorum bisi olur mu diye? 2 yasindski cocuk bogazindan bicaklandi parkta daha yeni. Sonra yeni nesil anneler suclu. Ya eski zamanla suan ki bir degil ki. Eskiden komşular bile sahip cikardi cocuklara simdi kimse kimseyi tanimaz, sahip dahi cikmazlar. Bazen dusunyorum bu zamana cocuk getirmek mantikli miydi diye. Rabbimin bi bildigi var diyip dua ediyorum sonra. Allahim cocuklarimizi korusun gercekten onlari korumak suan asiri ama asiri zorr.