Hayırlı akşamlar hanımlar geçen gün açtığım posttan belki beni tanıyanınız bileniniz vardır şu son 2 gündür okullarda olup biten öldürülen öğretmenlerimiz öğrencilerimiz artık okul güvenli diye çocuklarımızı gönderemicekmiyiz benim 2gündür okuduğum haberlerden dolayı kanım dondu beynim durdu artık. Çocuk yetiştirirken özgüvenli olsun çocuğum deyip bağırmamak kızmamak vurmamak anneye babaya yada herhangi birine karşı çocuk tepki verdiğinde anne babanın susması artık bana doğru mantıklı gelmiyor o çocuğun özgüveni kırılmasın aman incilmesin kırılmasın diyerek yetiştirilen çocuklar artık saygısız birer birey haline geliyorlar yada benmi yanlışım benmi yanlış yorumluyorum bilmiyorum eskiden bizler okula gittiğimizde saçlarımız at kuyruğu toplanırdı öğretmenlerimiz bizlere kızdığı bağırdığı zaman velimizi okula çağırdığı zaman korkardık hiçbir zaman annemin öğretmenime kızıma bağıramazsınız dediğini ben duymadım hatası nerdeyse birlikte düzeltelim evet haklısınız dediğini biliyorum ama şimdi ki veliler sen kimsin benim kızıma oğluma bağırıyorsun biz evde sesimizi yükseltmiyoruz özgüveni kaybolmasın diyerekten öğretmenlere karşı artık saygısızlık yapılıyor oğluma kızdığım zamanlarda oluyor tebrik ettiğim zamanlar da oluyor dışarda ki bir kimseye yada evdeki bireylere nasıl davranması gerektiğini sürekli anlatıyorum bu yanlış bu doğru böyle yapabilirsin ama böyle yapamazsın sürekli diyorum ama duracağı noktayı bilmeli öğrenmeli benim oğlum yarın dışarı çıktığı zaman kimsenin gözünden sakındığı evladına zarar vermemeli ama kimsenin evladı da benim gözümden sakındığım evladıma zarar vermemeli uzun oldu hakkınızı helal edin yanlışım varsa da düzeltin burda yanlışsın diyin