Cansu353535
Herkesin Doğumu kendine özel kimisi 10 cm açılması var sancısı yok mesela böyle düşün korkma bende korkuyordum sezaryan olucam diye dolanıyordum ortada sonra bir kere yaşıcam bu acıyı 10 gün sezaryan ağrısı çekip yürüyemdikten sonra sağlığım el veriyorsa hangisi bana uygunsa farketmedim hamilelik ilgili sorunum yoktu şükür aksi bi durumda sezaryan deselerdi tabikide derdim .
Ve İnan herkes bana sen canına düşkünsün yapamazsın dediler çatır çatır doğurdum 😃
Bide kesi falan yazılmış yorumlarda 😁 kız hissetmiyorsun ki hiç bir şey anlamıyorsun sen ıkınırken iğne yapıyor o kadar deli gibi hurra kesmiyorlar 😁 bide 4 5 tane dikiş oluyor onuda anlamıyorsun zaten Alttan kendi kendine düştüğünü görüyorsun (bende öyle oldu )
Naçizane fikrim video vs izleme 💕
Senin ve bebeğin için hangisi sağlıklıysa ona karar ver 🙏💕
Hayırlı doğumlar ☺️