Cansu353535 benimki çok komik oldu 4 marta gün vermişti doktorumuz ona göre hazırlık yapıcaktım bende ama 3 mart gecesi sabaha karşı suyum gelince hemen sezeryan yapıldı bide pazar günüydü bütün ekip toplanmak zorunda kaldı ve biz bütün ameliyata girenlere kahvaltı ısmarlamak zorunda kaldık 😂 birgün bile beklemek istenedi benim kuzum