Piraye2612 canimmm öncelikle çok geçmiş olsun üzüldüm :( bende ilk gebeligimi 7+9 da kaybettim gelismiyordu kese var bebek yok vs vs bir ton şeyler söylenmişti son günde aniden kahve leke gelmişti acilde progestan fitil verdiler ama işe yaramadı gece kanamam başlamıştı regl kanı gibiydi aşırı kanamam olmadı ben hastaneye çok uzak bolgedeydim sabah ağrılarım arttı beklemek istedim kürtaj demislerde 4gun öncesinde ben istemedim ogelene doğru eşimi beklerken ve yolun uzaklığı ile ben 2 3 saat evde o ağrıyla bekledim tam hastaneye vardım araba düştü kese çok şükür tamamen atmış kendini parça kalmamıştı bana ilaç verdi doktor 5 günlüktu galiba o rahmi kasarak kalıntı varsa onu attiriyomus onunla birlikte kanamam 1 hafta 10 gün kadar sürmüştü lekeyle birlikte o şekilde anlatmıştım ben bugün tekrar ikinci asilamam yapıldı umarım sonu güzel olur rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😔