Piraye2612 üstünden 3 sene geçti tam tarih veremem ama şöyle anlatıyım, öğrnediğimde 3 haftalık falandı daha 200 küsür çıkmıştı 1 hafta sonra koyu renkli bi kanamam başladı düşük yapıyorum sandım kese falan göremedi doktor beta ver dedi yine 100lerde çıkmıştı ben de düşüyor diye daha önemsemedim vermedim bidaha, 1 hafta 10 gün sonra baş dönmesi oluyordu normalde asla olmaz ve kanama başladı tekrar kan verdim betam 1200 olmuştu ama yine kese gözükmedi tabi ki dış gebelik dedi doktorum, 1 doz metatraksat vuruldum her hafta kan ver 0 görene kadar dedi yaklaşok 5-6 haftada sıfırlandı çok yavaş düştü benimde, daha önce boş gebelikte yaşadım kalp durması da ama dış gebelik benim için en zoruydu rabbim düşmanıma vermesin, kesinlikle ihmal etme evde bekleme bunu, dış gebelik düşmez tüpte büyür ve tüpüne zarar verir, ölümden dönen insanlar var