istkizannesi 32+3 üm cidden aynılarını yaşıyorum. Eşimle aramda soğukluk olacak mı birbirimize vakit ayırabilecek miyiz? Bugün kafamıza esti çıktık gece 3 te girdik eve Bebek olunca sürekli akılda o onun sorumluluğu derken yaşlar geçecek. Hem bian önce doğsun istiyorum çok istiyoruz bi bebeğimiz olsun çocuğumuz olsun tam aile olalım bi yandan ona layık bi anne olabilecek miyim korkusu bi yandan Doğum korkusu hepsi üstüste gelince insanı bunalıma sürüklüyo 🤦🏻♀️