@Fadik2019
@istkizannesi
evet kızlar ben de bu karamsarlığa o kadar kapıldım ki, özellikle hamile kaldığımı öğrendiğimde ve ilk aylar çok fazlaydı hatta sürekli eşime soruyordum, yapabilecek miyim başarabilecek miyim çocuk bakmak çok zormuş diye, şimdi 4,5 aylık olduk artık şunu kabul ettim, evet bi uğraşımız olacak ama çok tatlı olacakkk, ben çalışmıyorum hep evdeyim, mesela bana çok iyi gelecek bebeğim hep onunla ilgilenicem resmen arkadaş olacak bana zamanın nasıl geçtiği belli olmayacak, canımız istediğinde eşim ben bebeğimiz yine dışarı çıkıcaz o etrafı keşfedip şaşkınlıkla bakarken bile o sevimliliğine bakıp mutluluktan uçucaz resmen, ben artık güzel şeyler düşünüyorum ve çok daha iyi hissediyorum 💕