taze_annee_ Gecekusu42 ayy gözünüze aydın aynı tarihti bizim çok duygulandım bizimkinde tık yok umarım bende yakın zamanda öyle yazabilirim 🥹❤️ Birileri doğurup iyi olunca aşırı mutlu oluyorum çok geçmiş olsun sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah 😍🌸
Gecekusu42 bebekim2026 teşekkür ederim iyiyim kendime gelmeye çalışıyorum ilk doğum olunca biraz zor oldu 🥲