badhomian ben bırakamıyorum maalesef içiyorum ama evet sigara düşüğe de sebep olabilir erken doğuma da akciğer gelişmemesine de bunları inkar etmiyorm edemem maalesef doktorlar kesinlikle bir tane bile yasak diyor keşke bırakabilsem 1-2 tane içiyorum günde. Bir kaç kişi içti ve düşük yapmadı diye herkesin öyle olmuyor maalesef Bi kaç kişi düşük yapmadı diye kimse yapmaz sanılıyor öyle değil ablam içiyordu ve erken doğum yaptı akciğerleri gelişmedi küvozde kaldı bebek içmek aşırı zararlı ben de içiyorum ama kendimizi kandırmaya gerek yok bence