momysss Makyaj yapanlar hastaneden bişey diyen oldumu ben direk makyajlı gidicem cok bişi sürmem hafif fondoten okadar ama bişey derlermi acaba
Cansu424 momysss ben özelde yapmıştım Makyaj yaptım suya dayanıklı rimel ve hafif bir fondoten sürmüştüm. Çok Belli olmuyordu yani. Bu defa devlette yapacağım fotoğraf cekimide olmayacak o yuzden yapmayı dusunmuyorum🫠
Cansu424 momysss doğal halim dersin 😆 yanınıza temizleyici alın çeker derlerse çıkartırsınız ama özellerde hiç karışmıyorlar full makyajı herkes. Bana garip geldiği için ben çok hafif yapmıştım belli bile olmuyordu zaten
fatma0623 momysss özel de sorun çıkarmıyorlar doğum da ben makyaj yapıp protez tırnakla girmiştim çünkü
momysss fatma0623 yaaa sorsammı acaba doğum yapanların gotolarına baktım ipek kirpik takanda var ama fondoten falan göremedim bi
fatma0623 momysss fondöten sürmedim çünkü bebekle temas ettiriyorlar sıkıntı olur cildin temiz olsun demişlerdi
DamlaB_E Kamuda çalışan bir ebe olarak cevap veriyorum kamuda yasak aml sırasında genel anestezi ihtiyacı doğarsa makyaj göze akıyor ve sonrasında göz problemleri yarattığı için girişte tedbiren makyajsız alınıyor hastalar.
cyj momysss özelde yapacaksan hiçbişey demiyolar canım neler gördü bu gözler düğün makyajıyla giryor millet😂