damicey 1melekannesi3858 Geçmiş olsun, inşallah kolaylıkla geçer bebisinle beraber sağlığınıza kavuşursunuz zor bir işlem mi böyle bir şeyi hic duymadım çevremde de…
1melekannesi3858 damicey yok zor değil ama riskleri var illaki bebeğin erken doğum olmqsin diye rahim ağzı dikiliyo
damicey 1melekannesi3858 geçmişler olsun bende riskli bir işlem yaptırdım geçen hafta cvs oldum çok zor süreçler Allah tüm annelerin yardimcisi olsun
nkkl damicey ne gibi bi riski var benimde sıkıntılı ağrım yok ama sancım çıkıyor doktor erken doğum riski var dedi progesteron başladı her gün nst ye giriyorum korkuyorum erken diye
nkkl 1melekannesi3858 benim de erken doğum riskim var ne olursa böyle bi işlem isteniyor şu an ilaç başladı doktor her gün nst ye giriyorum açılmam yok ama sancım çıkıyor benden de isteyebilir mi daha erken korkuyorum