canannn0 şuan bir aydınlanma yaşadım resmen yaylar rahat olur ben neden takıntılı biriyim diye ama hayatta ilk kez benim de rahat olduğum bir konu oldu vay be kendimi çok iyi hissettim suan hamilelikte hamilelik ile ilgili hiçbir şeyde panik yapmadım endişe etmedim takıntı yapmadım bu benim için mucizevi bir şey ama kese görünene kadar Beta hCG baktır dediler 1453 den sonra baktırmadım kanama oldu kahverengi bu Bi şey olmaz dite hiç endişe etmedim kese görünmedi düşük tehlikesi dedi doktor yok geç döllenmedir erken daha dedim hiç takmadım kese göründü bebek henüz yoktu yolk sac da yoktu 7
Haftadan sonra son adete göre bunu da hiç takmadım bir hafta sonra gel bebek görünecek mi bakalım dedi bir hafta sonra değil 13-14 gün sonra gittim garanti olsun diye o süreçte de hiç takmadım nasıl oldu bilmiyorum ama bu konuda aşırı rahatım ve bunun şuan farkına vardım bu yorum üzerine düşünüp normalde hayatta en ufacık şeyi günlerce düşünüp stresten kafayı yiyecek hale gelen biriyim çünkü okb hastasıyım. Niye bilmiyorum ama şuan bunu fark edince mutlu oldum ve içimi dökmek istedim çok sevindim ya ilk defa rahatım 😂 😂 😂 🎉 🎉 🎊 🥳 🥳 🥳