arzukovan Benmde 20. Haftamdan beri kasılma var adalat kullanıyordum günde 1 tane. Yarın 30. Haftama gireceğim kasılmalarım arttı sancım yok ama karnım taş gibi oluyo kasılma olan yer çok acıyo adım atsam ağrıyor o seviye korkuyorm serklajımda var doktorum adalatı 2 ye çıkardı ilk gebelikte yoktu bötle kasılma olsada doktorum vermemişti endol un fitilini vermişti mecbur kalmadıkça alma demişti şimdi bu ilacı adalatı yani hem iciyorm hem korkuyorm vallahi 😢 ben 10 haftadır kasılma ile mücadele ediyorum serklaja rağmen senin haftan şu an ileri cnm Allah’ın izniyle görürsün 37 38 i