Kızlar bu 34 35 haftalarda kasılmalarınız oluyormu ve ne sıklıkla oluyor benim çok arttı acaba normal mi bu haftalarda nst de kasılma çıktığı için adalat kullanıyorum zaten ama sadece bende mi oluyor acaba? Birde böyle olup 37. Haftayı gören varmı öok korkuyorummm